Rastgele Karikatür
Buradaki karikatürler kısıtlıdır.Yani üşenmeyip üstteki menüleri kullanalım.

Thursday, June 7, 2007

Fıkralar 1-10

FUTBOL FANATİKLERİ
kemal ile hasan müthiş bir futbol meraklıları imişler.öyleki ahirette futbol olup olmadığını bile merak edermişler.bir gün hasan ölüm döşeğine düşmüş.kemalde baş sağlığına gitmiş.
kemal;
-hasan allahiinşallah sana şifa verir iyileşirsin olduki ölürsen senden bir isteğim var.demiş
hasan;
-söyle ölen bir adam senin isteğine nasıl karşılık verirki.demiş
kemal;
-olurda ölürsen bana ahirette futbol olup olmadığını rüyama girip söylermisin.demiş
hasan;
-oğlum düşündüğün şeye bak tabiki haber veririm hem biliyorsun senin kadar bende merak ediyorum.demiş
ve hasan sizlere ömür.gel zaman git zaman aradan altı ay geçmiş.hasan kemalin rüyasına girmiş ve havadisleri vermeye başlamış.
hasan;
-kardeşim burası harika bir yer.bu arada sana bir iyi birde kötü haberim var.önce hangisini söylüyeyim
kemal;
-önce iyiyi söyle o zaman
hasan;
-ahirette öyle bir futbol varki dünyadaki furbola beş basar
kemal-;
eee kötü hebr ne peki
hasan;
-haftaya santraforumuz sensin.


ŞİŞTİ
Bir eliyle yüzünü kapatmış olan temel utana sıkıla,doktor Dursunnun odasına girmiş.
-Doktor bey,sizebir sorunum için geldim ama lütfen gülmeyeceğinize söz verin.
Dursun elbette demiş:
-Lütfen rahat olun,ben bir doktorum 20 senelik meslek hayatımda hiçbir hastamın sorunlarına gülmedim.
-Tamam o zaman demiş Temel,elini yüzünden çekmiş...Dursun bi de bakmış ki karşısında bugüne kadar gördüğü en ufak,miniminnacık burun.
Nerdeyse bir bezelya tanesi kadar ve tabi doktor kendini tutamamış birden kahkalarla gülmeye başlamış...
Yere yuvarlanmış katıla katıla gülüyormuş ve nihayet toparlanmış ve Temele dönmüş.
-Çok özür dilerim...Nasıl oldu bilmiyorum bir anda sinirlerim boşaldı,ama söz veriyorum bir daha olmayacak...Lütfen bana güvenin ve söyleyin sorun tam olarak nedir?...
Temel cevap vermiş:
"şişti"demiş...


KREDİ
Adamın biri Tüketici Kredisi çekmek ister Bankanın birine gider Banka müdürü adama bakar fakat gözü tutmaz başından savmak ister Adama git bana sağlık raporu getir sana kredi vereyim der.Adam Hastanenin yolunu tutar durumu Doktora anlatır Doktor Bu durumu anlar Adamı tamamen Soyundurduktan sonra muayenesini yapar ve Raporunu hazırlar bir zarfın içerisine koyar Banka Müdürüne götürmesini söyler Adam zarfla birlikte Bankaya gelir Banka müdürü Zarfı açarak adama okur Raporda şöyle yazmaktadır. Sayın Müdür; Bu adam da Kredi çekecek göz var ama Ödeyecek Göt yoktur..


FIRINCI
Fırıncılar oda başkanı Birgün Fırıncıları Denetlemek ister Fırının birine girer Ekmeği eline alır biraz koparır yemeğe başlar ekmeğin tadı çok güzeldir.Fırıncıya Ekmeğe ne koyduğunu söyler oda sana koydum der Başkan bozuntuya vermez Bir başka Ekmeği koparır oda çok lezzetlidir.Fırıncıya şöyle der Ekmeklerin çok güzeldi Bütün Fırıncılara Söyliyecem onlarda Sana Koysun.


ŞEKER HASTALIĞI
Adamın biri hanımını doktora götürmüş, yapılan bir sürü tahlillerden sonra doktor derki; gardaş senin hanımda ŞEKER var, adam düşünür düşünür doktora derki; yaw doktorbey ben 20 senedir yalıyorum ağzıma hep TUZ geliyor ŞEKER olsa ben bilmezmiyim


AMBULANS ŞÖFÖRÜ
Temel'e,ambulans söförü olarak ise basladigi ilk gün, bir hastayi evden alip hastaneye getirmesini söylerler...iki saat sonra dört hasta ile geri dönen Temel, görevlilere durumu açiklar:
Ha bu ilk siradaki esas hastadur da.. Diger üçüne ben çarptum..


KARIŞTIRMIYASAN
arabistana giden işçilerimizden bir ağrılı,bir karslı,birde erzurumlu suç işlemişler ve mahkemeye çıkarmışlar hakim karşısına çıkarılmışlar.Ağrılı nın suçu karşılığı elini keseceklermiş,karslının suçu ise adam öldürmek olduğu için asılacakmış hakim erzurumlunun suçunun karşılığı içinde bunun da gö*ünü si*ip salıverin demiş. Günler geçmiş infaz zamanı gelmiş sabah erkenden bunları yataklarından kaldırmışlar infazların yapılacağı yere giderken erzuzumlu heyecanlı heyecanlı "gardiyan gardaş gurban olim sakın garışdırmiyasan gö*ü si*ilecek olan benim haa" demiş


YAMUK KAZAN
Hoca kazana ihtiyaç duyar ve komşusundan kazan ister.Komuşusu kazanı verir.Hoca evine gider ve ateşi yakar kazanı üstüne koyar, ateşe sürekli odun atan hoca sonun da kazanı yamultur.Sıcaktan yamulan kazanı komuşsuna vermeyi düşünür ama ayıp olmasın diye içine bir kazan daha koyup ertesi gün komşusuna;
-“Komşu komşu senin kazan doğurdu” diyerek verir. Kazanı gören komşu;
-A. koymuşun kazanın tabi doğurur...


KRİKO
Adamın biri gece arabasıyla yolda ilerlerken aniden lastiği patlar.Ancak arabada kriko olmadığını farkeder ve çevreye göz atar.500m uzakta bir ev görür belki kriko vardır umuduyla eve doğru yürümeye başlar. Yürürken aniden durur ve içinden:
-"Ulan gecenin bir yarısı şimdi adamı uyukusundan kaldıracağız. O kızgınlıkla olsa da vermez krikoyu" diye düşünür. Ama şansını denemek ister ve devam eder yürümeye.Bir an yine duraklar.
- "Belki karısıyla sevişiyordur. Bide üstüne kriko istersem kesin dalar bu herif bana"diye düşünür. Ama yinede devam eder. Artık evin kapısının önündedir. Tam zile basacakken saate bakar:
-"Saatte bayağı geç olmuş bu saatte kiriko istersem sapık felan sanır belki küfür eder hatta dövebilir beni krikoyuda vermez bu ibne bana"diye düşünerek zile basar. Ev sahibi kapıyı açar ve bizim adam:
-"Senin vereceğin krikonun ta ...na koyiim" der.


PAPAĞAN
Kadının biri papagan almak üzere petshopa gider.
Gözleri birden tüyleri mükemmel parlakliktaki bir
papagana takilir ve papagana yaklasir...
Fakat kadin papagana her yaklastiginda papagan kadina orspu der.Kadin hayretler içinde petshop sahibi necdet'e dönerek bu papagani alicam ama egitmen lazim der..
Necdet eline bir kova su ve papagani alir....
Hanimefendi geldiginde ne diceksin der.Papagan orspu dicem der.Necdet papagani suya sokar ve tekrar sorar.
Hanimefendi geldiginde ne diceksin.Orospu dicem.
Necdet tekrar papagani suya sokar ve bu kez bi müddet bekletircve tekrar sorar
-Hanimefendi geldiginde ne diceksin
-Hosgeldiniz hanimefendi dicem
Ertesi gün olur kadin petshopa tekrar gider......
papagana yaklasir
-Ben eve geldigimde ne diceksin?
-Hosgeldiniz hanimefendi.
-Peki ben yanimda bi erkekle geldim ne diceksin?
-Hosgeldiniz hanimefendi hosgelidiniz beyfendi dicem.
-Ben yanimda iki erkekle geldim o zaman ne diceksin?
-Hosgeldiniz hanimefendi hosgeldiniz beyfendiler dicem.
-Tamam buraya kadar çok güzel pekii ben yanimda üç erkekle birlikte geldim zaman o zaman ne diceksin
papagan bi kovaya bakar, bi necdet'e
- Necdet kovayi getir anam avradim bu kari orspu....

No comments: